پهپاد_کشاورزی_زعیم

پهپاد کشاورزی شرکت صنایع الکترونیک زعیم(معرفی محصول)

 پهپاد کشاورزی زعیم

امروزه کشور های فعال در حوزه کشاورزی جهت حفظ برتری در بازار رقابت نیازمند افزایش کیفیت محصولات و کاهش قیمت می باشند . برای این منظور نیاز است تا به بهرمندی از تکنولوژی های بروز و بهنگام بتوانند فاصله خود را با رقبا بیشتر کرده و به عبارت دیگر سهم بیشتری از بازار را نصیب خود نماید.یکی از ابزار های مدرن در صنعت کشاورزی پهپادهای کشاورزی (Agricultural drone) هستند. صنعت پهپاد نقش مهمی در برنامه های توسعه کشاورزی ایفا می نماید .رشد و پیشرفت در تولید این پرنده ها بشدت رو به فزونی است و کابری آنها هر روز در حال ساده شدن و کاربرد های آن هر روز در حال پیشرفته تر شدن است .

برخی مزایا:

۱- پهپادهای کشاورزی می توانند با استفاده از تصویر برداری عملیات نظارت بر روی رشد محصول را انجام دهند
۲-پهپادهای کشاورزی می توانند عملیات آب پاشی بر روی زمین های کشاورزی با صرفه جویی خیره کننده ۹۵% انجام دهند.
۳- پهپادهای کشاورزی می تواند عملیات سم پاشی بر روی زمین های کشاورزی را با صرفه جویی ۳۰% انجام دهد.
۴- پهپادهای کشاورزی منجر به افزایش سرعت ۴۰ برابری فرآیندهای سم پاشی و آب پاشی (نسبت به روش های سنتی) می گردد.
۵-پهپادهای کشاورزی اغلب دارای کنترل پرواز مخصوص، برای سیستم عامل هوشمند پردازش داده می باشد .
۶-پهپادهای کشاوزی اغلب دارای دوربین FPV هستند.این دوربین های برای تصویر برداری و تحلیل داده های زمین های کشاورزی بسیار مفید و کارا هستند .
۵- پهپادهای کشاورزی علاوه بر مزایای بی شماری که ارائه می نمایند از سنسور های تشخیص مانع ،برخوردار بوده که موجب جلوگیری از صدمه به پرنده و بر خورد با موانع است

توانمندی تولید داخل :

شرکت صنایع الکترونیک زعیم با بیش از نیم قرن تجربه در صنایع مخابراتی و الکترونیک بعنوان یک شرکت دانش بنیان به همت مهندسان خود توانسته اقدمات اجرایی برای تولید پهپاد را با سرعت بالایی طی نماید .و محصولاتی با کیفیت در خور کشور عزیزمان ایران را تولید نماید.
باتوجه به اقدامات صورت گرفته در خصوص شناسایی انوع نیازمندی های صنعت کشاورزی و تجزیه و تحلیل آمار و اطلاعات ارازی کشور، زمینه سازی تولید پهپاد  ۱۰ لیتری، ۱۶ لیتری ،۲۶ لیتری و ۳۰ لیتری آماده ارائه به کشاورزان و شرکت های خدمات حوزه کشاورزی می باشد.پهپادهای زعیم دارای قابلیت بهره برداری بمنظور عملیات پاشش سم ، پاشش آب و پاشش بذر می باشند.
پهپاد_کشاورزی_10لیتری_زعیم
پهپاد کشاورزی ۱۰ لیتری پیوند
پهپاد_کشاورزی_10لیتری_زعیم
پهپادکشاورزی ۱۰لیتری یاس
یکی از امکانات منحصر به فرد پهپادهای کشاوزی زعیم ارائه بیمه نامه پرنده می باشد.
همچنین شرکت صنایع الکترونیک زعیم اقدام به راه اندازی ربات پاسخگو برای سهولت ارتباط مخاطبان خود و همچنین آخرین توضحات فنی پرنده ها نموده است که با اسکن QR Code زیر در خدمت شما خواهد بود.
ربات_تلگرام_پهپاد_زعیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا